Kezeléstől a szakértői márkáig – Szőrklinika történelem

A Szőrklinika épp most ünnepli 6. születésnapját. Hat teljes esztendő, rengeteg kihívással, lehetőséggel, vendéggel és boldogsággal. Amiről még sosem beszéltünk igazán, most itt van. Hogyan indult tehát a Szőrklinika?

Hogyan és miért döntöttünk úgy, hogy elindítjuk a Szőrklinikát Székesfehérváron? Mik voltak az első lépések?

Egy lehetőséget kaptunk, elhívtak minket is egy próbakezelésre, amit szkeptikusan fogadtunk, még egyikünk sem volt lézeres szőrtelenítésen. Vonakodtunk, a gondolataink a legtöbb ilyen kezelés előtti dilemmákat idézte: “alig van szőröm”, “meg vagyok elégedve a gyantázással”.

A próbakezelést tartó illető nem adta fel (utólag visszagondolva is köszönjük ezt neki), beadtuk a derekunkat, már az első kezelés után csodát láttunk. Ez volt az a lökés, ami elindította a gondolatainkat. 

Rögtön beleástuk magunkat a témába, hogyan lehetséges ez, milyen technológia van a folyamat mögött.
Szerencsénk volt, aki tartotta részünkre a próbakezelést, épp olyan események jöttek az életébe, hogy eladásra kínálta ekkor ezt a készüléket, amely ajánlattal azonnal éltünk is. Néztük a gépet, forgattuk, kipróbáltuk saját magunkon, de még sem üzlethelyiség, sem brand, sem név, semmi nem volt a kezünkbe a gépen kívül. Így indul a legtöbb project, nem igaz? 

Ismét ránk mosolygott a szerencse, egyik nap, kinézve az ablakon Andi látta, hogy a szemben lévő üzlethelyiség kiadó. Már repült is fel a cipő, ruha, és futott át az utcán. Ezután már csak néhány nap telt el, meg is jött az ihlet a Szőrklinika névre. 

Következett a betanulás időszaka, hogy teljeskörű, valós és szakértői szolgáltatást tudjunk nyújtani. 

Mindeközben meg kellett küzdenünk a külső elemekkel, nem sok jövőt jósoltak nekünk, ennyi felhúzott szemöldököt még nem láttunk, amikor meséltük, hogy milyen irányt fog venni a mi életünk. 

Milyen kihívásokkal kellett szembenéznünk a klinika indulásakor, és hogyan küzdöttük le ezeket?

Hat évvel ezelőtt ez a technológia rendkívül forradalminak számított, kevés konkurenciával néztünk szembe. A legnagyobb kihívás tehát az árral és a közvéleménnyel való szembefordulás volt. 

Mivel vagy nem ismerték, vagy szkeptikusan fogadták a lézeres szőrtelenítést, így hiába alakítottuk ki a gyönyörű üzletet, nem volt ennyi elég a vendégkör bővítéséhez, így egy hatalmas küldetésnek fogtunk neki. 

Rengeteg kitelepülésünk, workshopunk, nyílt napunk volt ezt követően. Edzőtermekbe, szépségszalonokba jártunk, hogy az emberek megtapasztalhassák a saját bőrükön, hogy mit tud ez a technológia. Folyamatos előadásokat tartottunk, találkozhattunk rengeteg csodálatos emberrel, érdeklődőkkel.

Mi volt az a kulcsfontosságú tényező, amely segített a növekedésben?

A legnagyobb erő az elégedett Vendégeink voltak. 

Ezek a személyek végigcsinálták a teljes kezeléssorozatot és ezt észrevették a közvetlen ismerősi körükben is. Ennyire közelről megtapasztalt valódi változás elegendő volt ahhoz, hogy a szájról-szájra marketing meghozza az igazi áttörést. 

Hogyan látjuk a lézeres szőrtelenítés piacának jövőjét, és mik a Szőrklinika további tervei?

“Nincs olyan Nő, akinek ne tudnánk könnyebbé tenni az életét.”

Terveink között szerepel, hogy minél könnyebben elérhetővé tegyük a Hölgyek részére szolgáltatásainkat. Ez az állandó helyszíneink tekintetében is tetten érhető, hiszen Győrben is már elérhetőek vagyunk, valamint a folyamatos Partneri kapcsolatok mentén is, hiszen rengeteg helyszínre látogatunk el havi szinten. 

Természetesen a szellemi tőkét és a gépparkot is mindig frissen tartjuk. Ezek a fejlesztések teszik lehetővé a szolgáltatások bővülését, valamint a már meglévő szolgáltatásaink hatékonyságának növelését is. 

Melyik eredményre vagyunk a legbüszkébbek?

A jövőt építjük folyamatosan. 

Már 22 településen vagyunk elérhetők franchise rendszerben. 

A célünk az imént említett idézet, hogy a legtöbb Nő számára az életük ezen részét gondtalanná varázsoljuk, és tegyük mindezt orvosi, szakértői körülmények között.